Kinginthenorth Bizim doktorumuz 3. Ayda önerdi ama bir çok farklı şey okudum. Sizler ne zaman yaptırdınız? Yaptırdıktan sonra ne gibi etkileri oldu?
irva Kinginthenorth Bexsero aşısını 7.9.11 ayları olarak planladı.Nimenrix de tek doz 1 yaşında olacak.
Sarikuzumalp Kinginthenorth ilk dozu 13.ayda olduk 2 doz kaldı oda 2 yaşına girdiği gün ve 2 ay sonrası. Sonra da bitiyor. Toplam 3 doz.
melasya Kinginthenorth 9. ayda menectra ilk doz 3 ay sonra 2. doz. 20 aylık bexsero iki ay sonra ikinci doz.çok şükür hepsini çok rahat atlattık.
Kinginthenorth DenizSerap aşı sonrası nasıldı? Biz rotadan çok etkilendik, çekinir oldum menenjiti hemen arkasından yaptırmaya
adastra Sarikuzumalp Çeşitleri oluyor herhalde menenjitin 13. Ayda yaptırdığınız hangisiydi biliyor musunuz
RuzgarMommys Özel menenjit aşısı 7.aydan sonra vurulmaya başlanıyor diye biliyorum 3.ayda ki devletin vurduğu.
Eymensmomm Kinginthenorth henüz olmadık ebe beni çok etkilemişti iki cocuguna da yaptırmamış tehlikeli görüyorum dedi bende o an için yaptırmadım ama 1 yaşı geçtik heralde tek doz yaptıracam bir yaş sonrası
Kinginthenorth Eymensmomm doktor önerdikten sonra sorgulamıyorum ben, bence siz de ebenizi değil doktoru dinleyin
Mom053 Bizde 3.ayda yaptırdık sorunsuz atlattık. Zaten doktorumuz da ne kadar erken yapılırsa o kadar iyi olur koruyuculuğu demişti