Hanımlar merhaba kızım 17 Mart’ta sezeryan ile dünyaya geldi. Göbek bağımız çok geç düştü yaklaşık 14 gün falan sürdü. Henüz düşmemişken atletinde hafif kanama gördüm ve endişelendiğim için doktorumuza muayene olduk. Gayet normal, kordonu kalın olduğu için geç düşebilir dedi. Sonrada göbeğinde fıtık olduğunu söyledi… Kızımın göbeği düştüğünde hafif şişlik vardı doktorumuz bişey yapmaya gerek yok dedi ama aynı durum başından geçmiş olan eltim fıtık kemeri kullanmalısın sonuçta kız çocuğu olduğu için güzel görünmüyor o görüntü dedi. Başına gelen var mı ve bu görüntü geçer mi?