Süt yapan ne varsa yiyorum içiyorum ama sütüm artmıyor gece yetecek kdr oluyo sabahta öğlene kdr biraz oluyo sonra göğsüm hep yumuşak emiyo ama doyuyomu bilmiyorum ki hiç dolu dolu olmuyo göğsüm birini emerken diğerinden süt taşma olayı yok bende 1 ay 27 günlük bebeğim arada bir mama veriyorum ama bilmiyorum ne yapsam herşeyi denedim ne varsa süt arttırıcı damla takviyeler çaylar sebzeler çorbalar kilodan başka bişi yapmıyo yani 5-6 saate ancak göğsüm dolmuş oluyo yada benmi öyle hissediyorum