Ferdaoguzgalip Kizlar merhaba.oglum 2,5 aylik vucudunda atesi filan yok yani koltuk alti atesolcerle baktim 36.2 ama sanki basini elledigimde sicak gibi banami oyle geliyo bilmiyorum ama sadece basinda ates tehlihe arz edermi acaba ne yapmaliyim🥺
pnrdnz93 Ferdaoguzgalip genelde bebeklerin baş kısımları sıcak olur canım eğer ateşölçerle baktıysan birşey yoksa korkma
Ferdaoguzgalip pnrdnz93 alindan olcen atesolcerim yok malesef.vucududa sicak degil ama ne biliyim basi sicak gibi geliyo insallah gecer ben yaniliyorumdur.tesekkur ederim🌼
pnrdnz93 Ferdaoguzgalip anne olunca böyle oluyor anlıyorum seni bende öyleydim bebiş büyüdükçe uzmanlaşıyor insan ☺️
pogacayanakli_aylamm Ferdaoguzgalip bende öyleyim. Devamlı kafama bisey takilsin araştırırım. Internette doktorsitesi diye bi yer var insanlar sorularını doktoralara soruyorlar. Bende kafama bisey takilsin ordaki sorumla alakalı bi doktor bulup yazıyorum. Yoksa ayağım hastaneden çıkmaz 😁
Ferdaoguzgalip pogacayanakli_aylamm yaa bende hemen kesfediyim orayi surekli bi pimpirik halindeyim cok uyusa niye bu kadar cok uyudu diye bile endiseleniyorum dusunun yani🥺