Karakuzummm Arkadaşlar Bebeğim bebeğim 4,5 aylık kontrollere gidiyoruz kilo almıyor diyor doktorlar ama hiç ağlamıyor doyması ağlar diye düşünüyorum geceleri emzirmeye kalkmıyorum acaba o yüzden mi kilo almıyor
bicirik Karakuzummm bebeği gece 2 satte bir besleminiz lazım yoksa büyümez. Bebbek az beslenmeye alışkın olduğu için uyanmıyordur. Kızım 10 aylık hala gece Bir kez uyanıyor.Çok şaşırdım uyanmamanıza
Mom088 Karakuzummm bende aynı durumu o dönemler yaşadım benim bebeğimde hiç ağlamazdı çok sık emzirirdim doktora söylediğimde her acıkan bebek ağlayacak diye bi kural yok demişti. Sütüm vardı ama kalitesi yoktu dikkat ettim beslenmeme durum düzeldi. Sizin durumda aynı mı bilmiyorum bebeğimin 3 aylık ve 4 aylık kilosu aynıydı
Durukusunannesii bicirik 2 saatte bir çok 4 buçuk aylık bi bebek icin gerek yok eğer uyanıyorsa besleneblır ama uyanmıyosa 2 saatte bir uyandırmayan gerek yok .
Mom088 Karakuzummm hayır canım kızım mamayı kabul etmedi beslenmeme dikkat ettim sütün kalitesini arttıracak besinleri tükettim yumurta et bulgur roka kuruyemiş bol su bu şekilde düzeldi
bicirik Durukusunannesii bebek kilo almıyormuş o yüzden beslemesi lazım bebek kilo alıyorsa uyuya bilir.
Karakuzummm Mom088 anladım canım acaba benim sütümün yarayıp yaramadığını öğrenmek için test falan yapılıyorsa yaptırayım
Mom088 Karakuzummm ben hiç bilmiyorum o durumu ama sonuç olarak ilk zamanlar kilo almış demekki yarıyor dikkat edin beslenmenize