Kuzeyeliz sabırla denemeniz ve vazgeçmemeniz lazım 2 buçuk aylıkken başladı benim bebeğimde meme reddi ve 6. Aya kadar defalarca tam aştık dediğim an tekrarladı. Benim sütüm de azdı ve meme reddinin sebebinin o olduğunu düşünerek çözüm bulmaya çalıştım. Meme reddini aşabilmek için en önemli şey neden olduğunu bulmak. Hiç pes etmedim şuan 11 aylık hala emziriyorum çok şükür. Çok yıpratıcı bi süreç ama inandığınız ve vazgeçmediğiniz sürece inanın bi şekilde aşılıyo. Umarım sizde kısa sürede aşarsınız.