Tyrcm ilk zamanlar unibaby yenidoğan kullandım 3 ay kadar. Sonrasında molfix izotenik sulu ıslak mendile geçtim. Mama da aptamil prematil kullandım ilk ama çok kabız yaptı, sonra sma ya geçtim. Cok memnunum ondan. Güzel de kilo aldırıyor. Ama bebeğinizde sorun yaşamazsanız aptamil kullanın. Daha iyi kilo aldırıyor