Iyi akşamlar kızlar. Bi sorum var hepinize yaklasik 2 aydır diyet+ spor+emzirmeyle 10 kilo verdim yaklaşık 10 kilo daha vermem lazım amma velakin göbek ve göğüslerim küçülmuyor. Kiyafetlerim alltan oluyor ustten gene olmuyo. Göğüs ve gobek kuçültecek ne yapmak lazim bilgisi olan varmi