Elif1010 Kubra4416 ilaç kullanmazsan emzire bilirsin demişlerdi gelen ekip kadın doğumcuna yaz o sana söyler ilacını dedi doktoruma mesaj attığımda hamilelikte kullandığın vitamini al omepa vm di galiba onu kullandım çok ağrın olursa parol iç dedi
Gltrksmom Kubra4416 bende iki aylıkken bebeğim korona oldum . Hiç ilaç kullanmadım ve emzirdim. Çift maske temiz elle emzirdim. Gıda takviyeleri aldım sağlıklı beslendim