Sevda6767 Twinsmomy maşallah canım Cook yakışıklılarrr.. kaç kilo doğdular aralarında fark var gibi. Şimdi kapanmış gibi:)
Twinsmomy Sevda6767 sağol canım 🤗 evet fark var 1300 Gr biri diğeri 2300 Gr doğdu. Bı buçuk kilo kadar fark hâlâ var 🤭
DoruKalpp Zeyy16 burdan foto atamıyorum gecen de bi arkadaş bi link atmisti burdan at diye de sizde öyle atiyorsaniz dedim 🤭
Twinsmomy Sevda6767 amin canım ,🤗 aynen öyle yeterki sağlıklı olsunlar 1300 luk bebeğimi hiç bı sikintisi yoktu eve getirdm hiç umudm yoktu doğuma giderken kuvezde kalır demişlerdi. Kilo o yüzden sağlığına etki etmdigi sürece hiiiccc önemsemiyorum artk 🤗
230820 Fts12345 teşekkür ederim canım 53 gün küvezde kaldı herşeyini sen yapınca alışıyorsun çok şükür bu günlerimize 🙏😊
Fts12345 230820 Rabbim bundan sonra evladınızla sizi hiç ayırmasın inşallah sağlıkla büyütün bebişinizi 🙏
Minikkusuumm Fermanimmm [url=https://hizliresim.com/iiNkGw][img]https://i.hizliresim.com/iiNkGw.jpg[/img][/url] buda bizden olsun 2 aylık olduk baya küçük dogmuştuk