Merhaba anneler esım ve bebeğimde covid ılletı çıktı sureklı ateslerı çıkıp düşüyor bebegım ıcın çok endıselıyım doktor sadece parol ver bebek olduğu ıcın ılac veremiyoruz dedı ama annelık ıste çok ama çok korkuyorum basına gelen var mı nasıl atlattınız tavsıyenız var mı ne ıyı gelır ne yapıcam bılmıyorum 😣