Kızlar bebeğim 4 aylık iki gündür tamamen iştahı kesildi emmi yordu zaten bir haftadır iki gündür mamasını yemiyor doktorumuz da idrar tahlili istedi ama idrarı alamıyorum poşet veriyorlar hastaneden ama onunla yapamıyoruz biraz zorlanıyoruz başka yöntemleriniz var mı evde idrarı alabilmem için kız bebeğim için