Sara1709 Merhaba bugun kizima hipp yulafli elmali sutlu mama aldim Kasik mama ama ben biberonla versem olurmu veren oldumu oyle ? Kizim 6 ay 20 gunluk kasikla yemeyi sevmiyor
Aysegul3506 Sara1709 benim kızım kaşıkla yemiyor. Daha sulu yapıp biberonla veriyorum . Geçenlerde 2 ölçek mama koyup içirmiştim gayet güzel içti bebeğim
Sara1709 Aysegul3506 Aysegul3506 kac cc kac olcek yapiyosun Bende simdi sma mamasina bir Yemek kasigi hipp mama koydum yedi ama
Aysegul3506 Sara1709 2ölçek formül süt 1 yemek kaşığı da kaşık mama koyarsam 110-120cc arası yapıyorum. Ne kadar koyu yada sıvı istediğime bağlı göz kararı çoğu zaman