Sarya_kus Arkadaslar bebegim 2 ay 4 günlük bugün kalça ultrasyonu cektik oradaki doktor sol tarafta bir derece düşük dedi sorun olur mu dedim zamanla toparlar doktorumuza yönlendirdi işimiz vardı diye gidemedik bugun doktora bu durumu yaşayan anneler var mi?
SeherRonyaMelek Sarya_kus bilgim yok üstte kalsın. Ama burada bazı postlarda görmüştüm sanırım doktor çift bez taktırıyomuş zamanla düzeliyormuş. En net bilgiyi doktorunuz verecektir
DoruKalpp Sarya_kus bizim de bir derece düşüktü 2 bez üst üste taktik tamamlamıştı kontrole gittik 1 ay sonra yani 2.ayinda tamamlamisti
DoruKalpp Sarya_kus wvet canim sen de tak bi süre bence. Bazıları derecesi sadece bir mi bilmiyorum ama tamamlamamis bir alet kullanmışlar oyle yazmislardi sen de yine de dikkat et doktorum bana 1 derece düşük muhakkak tamamlar dedi ama ben korkmuştum çünkü bende vae kalça çıkıkligi
eyvahaaneoldum Sarya_kus Canım bizimde öyleydi iki bez bağla demişti bir ay sonra gittik düzelmiş inşallah sizinkide geçer
yagmurum_53 Sarya_kus cnm bizimde öyle dün kalça usg wardı çektirdik sağ kalça tam oturmamış dedi derece fln söylemedi iki bez kullan dedi bir ay sonra kontrole gel dedi şmdi çift bez kullanıyorum ama hiçde sormadım çift bez kullanınca noluyor acaba bilgisi olan warmı bu konuda
Maya1 yagmurum_53 bacaklarının ayrık durması birlesmemesi lazim. Cift bez olunca bebegin bacaklari birbirinden daha uzak duruyor ondan vermistir. Ama bize doktor cift bez işe yaramaz dedi bandaj verdi bacakları birbirinden ayırmak için.
yagmurum_53 Maya1 anladım şimdii ama bşy dicem doktora sormayı unuttm hep öyle oluyor ya oraya gidince nutkum tutuluyor. öyle bşy olsa ağrı olmaz mı yada hareket ettirmeden zorluk fln ne blm hiçmi bşy olmaz bnm kızım tarzan gibi maşşllh karnımda da öyleydi çok hareketli şimdide hatta geçen spaya götrdm fln öyle yüzdüki
Sarya_kus Maya1 canim bizede bandaj verdi yeni taktim da acaba bebek cok rahatsiz olur mu bide sizinki gecti mi