Asliee 2,5 aylık bebeğim var bazen uyurken içini çekerek ağlıyor uyandırmak istediğimde zor uyanıyor ve çığlık şeklinde ağlıyor içini çeke çeke var mı bu durumu yaşayan rüya mı görüyor
serhattt Asliee evet canım normal bu durum hıc uyandırma zaten 3 bucuk aydan sonra hıc olmadı bızde gecıyor gazı oldugu ıcın oyle
MerveDilbaz Asliee gaz sancısı olabilir ya da dediğiniz gibi rüya görüyor da olabilir. Uyandırmaya gerek yok. İlerde rüyasında kıkır kıkır güldüğü de olur üzülmeyin 🌺