Ya ben beceremedim bu işi :( ikiye bölerken parçalanıyor. Neyse parçalardan koymaya çalıştım ama olmadı çok az bi parça koyabildim. Zorlamak istemedim bişey olur diye vazgeçtim. Nasıl yapıyorsunu fitil koyma işini anneler? zarar veririm diye çok korkuyorum 😨