Üstünde kullanım yazıyor aslında atıyorum 60 cc mama içiyorsa 60ml kaynamış ılımış su üzerine 2 ölçek mama iyice çalkalayın. Mamayı bi kaba alabilirsiniz biz normalde Golden Goat kullanıyoruz arada yeni tat aradığında küçük alıyorum aptamil ya da Bebelac gold cam kavanoza koymuştum ben