Tugba1963 benim kızımda emmeye çok düşkün dü hatta yemeği hep reddetti. Ben kırmızı ruj sürmüştüm gösterdiğimde üf olmuş dedi ağladı ama yaklaşmadı korktu. Gece kalktığında yine istedi ben yine ışığı açtım gösterdim korktu ağladı uyudu ne mama ne de pastörize süt asla kabul etmedi şimdi bir sene geçti günde iki kere süt içer 3 günde unuttu