Kızlar oğlumun çoklu besin alerjısı var memeyi bıraktık sadece alerjı maması içiyor 10 gündür ona rağmen ağlıyor bugn dr gttk alerjının midede yarattığı tahrıbata bakmam lazım dedi çünkü mide hep şişkin ve ağzına geliyor . Tübeunde bağsurda çıkmış o yüzden de ağlıyomş çocugum doğdu doğalı ağrı çekiyor , gitmediğimiz dr kalmadı . İnş bu dr fayda görürüz . Bebeği endoskopi olan var mı hiç ??? Korkuyorum bişey olucak diye