Mls2121 Kızlar doğum yapalı nerdeyse 1 ay oldu ama terlemem hala geçmedi çok fena terliyorum ne zaman bitecek bu ter olayı hastalanacagim ve bebeğinde geçecek diye aklım çıkıyor
bilgemira Mls2121 daha bitmez canim 40 gun devam surekli dus al lohusa teri atiyorsun iyidir terini sogutmamaya bak
bambambebem 4 ay olacak hala devam. İlk zamanlardaki gibi değil ama normal de değil. Nefret ediyorum terlemekten.
Mls2121 bambambebem bnde nefret ediyorum terlemek istemiyorum bide emzirince sahada fazlamı terliyoruz acaba
Lalelia bambambebem yaaa bende 4ncu aydayim hergun islanmis gibi uyaniyorum dusalmaktan canim cikiyo resmen napcaz böyle ya evde sifir kolluyla dolasiorm artik 😏
Sumeyra87 Mls2121 o allahin bir lutfu dusunun gece sicak yatagindan bebeginizi emzirmek icin aldiniz bebeginizin emmeye baslamasiyla anne vucudunun sicakligi artar bu bilimsel bi gercek.bebisiniz usumemis oluyor boylece.
Mls2121 Lalelia ben daha küçük olunca kndim usutup onada gaz olacak diye kısa kollu bile giyemiyorum bide havalarda soğuk daha Allah yardımcımız olsun ozmn ne diyelim 🙏
Lalelia Mls2121 4aylik oldu benim kizmda sorma bende usuturum sutumden gecer diyorum ama öyle boyle degil kilomda yok 52 kiloyum yaa Allah yardimcimiz olsn
Mls2121 GizemHazal aaa insanda olabikir tabiki bakalm ilk bebeği de 40 çıkınca adet gördüm bn ama o emmedi o yüzden terlemedim fazla ama bu 1 ay oldu hala devam
GizemHazal Mls2121 emzirdikçe daha çok terliyorsunuz su gibi olduğum zamanları biliyorum emzirirken pıt pı terler akardı kendimi direk suyun altına girmemek için çok zorlardım