Atalaysmom Ozgeasil Bizim de öyle bir kaç gündür krem sürüyorum bende bekliyim bı sünnet oldu mu bebiş ?
Tugce066 Ozgeasil bizdede olmuştu bezden olabilir veya bezi cok sıktıgında yapabilir ben trosdy sürüyorum hemen geçiyor işerken cok canı yanar ya :(
morjaguar Ozgeasil bizim de bir gün oldu, bezden diye düşündüm. bir gün sonra geçti. Şişlik de var mı?
2cocukluanne222 Ozgeasil yok cnm ben inan sünnetin ne olduğunu bile bilmezdim ta ki oglumu sünnet yaptirana kadar😂😂😂
Atalaysmom Ozgeasil hametan krem kullanıyorum ağır pişik için de başka kremi vardı bugün de onu sürdüm tracovol