Fatosaras21 benim kızım da 1 yaşından 2 yaşına kadar hep süt içti gece 3 defa gündüz 2 defa içiyodu. Günde 1 litre 🤦♀️ sonra onda da kansızlık, b12, demir eksikliği çıktı. İlaçları kullanmaya başladık, Sütü yavaş yavaş kestik çok şükür iştahı açıldı