Hirab evet alerjiymiş, doktorumuz soyulma var diyip ilaç vermişti geçen hafta, dün poposu kıpkırmızı çok kötüydü acile götürdüm acildeki çocuk doktoru alerjik dedi. Bir haftadır sürekli kremlerini sürüyorum altını da çok temiz tutarım pişik olsa geçerdi zaten gittikçe çoğalıyor.