Soktan almiştım ama aynı mama sandalyesı benım bebegım 18 aylık ve bıraz mınyon ben hala kullanıyorum sağlam ayakları fılan fiyatına gıre gayet ıyı bence 6 aydan berıdır oturuyor ben memnunum tepsı kısmı kucuk ama zaten suan masada yedırdıgım için sıkıntı olmuyor