Kızlar cuma günü 2. Ay aşımız var hemşire 3 gün yıkanmayacak dedi pazartesi de
(ayin 12si) sünnet olacak eee haliyle sünnete yıkanmadan gidecek bebeğim demem o ki sünnetten kaç gün sonra yıkamak gerekir doktora soracağım ama merak ettim birde aşının huzursuzluğu pazartesiye kadar geçmiş olur mu acaba