Bebeğim 3 günlükken soğuk havale geçirdi neden olduğunu bilmeden acile götürdük orada çocuk bir daha havale geçirir 25 ve küvezde kaldı neden olunduğu bilinmedi önce epilepsi dediler sonra metabolik hastalık da olabilir dediler şu an ne olduğu belli değil ama bana dedikleri ileride kalıcı bir hastalık olabileceğini söylediler Bu 2 hastalık hakkında bilginiz var mı