BanniCici Herkese merhaba, doğum yapalı 10 ay 17 gün oluyor ve ben hala hiç regl olmadım. 1 yıla kadar olmaması veya düzensiz olması normal diye biliyorum. Var mı benim gibi?
emine94 BanniCici bebeğim dün 1 yaşına girdi ilk reglimi olalı bir hafta oluyor bende artık doktora gitmeyi düşünüyordum ama normalmiş bence endişe etmeyin