Kızlar selam oğlum 4 aylık yavaş yavaş ek gıda alışverişimizd başladık
mama tabağı yada kase önerisi olan varmı kade ilk başta daha kullanışlı oluyor sanırım
mama tabağıda bölmeli ve vakumlu istiyorum
oioi koku yapıyor vs deniyor
munckin kase ve tabağını sevdim ama kullanan varmı acaba yada başka önerisi olan