Yigithamzamom düzelir, hic takılmayın. Mama kötü birşey degil elbet ama sütünüz varmıs. Maşaallah , mamaya ihtiyac yok. Sürekli emzirin, bol su icin, kaliteli ve dengeli beslenin , saatlere baglı kalmadan emzirin . her cocuk bir değil kiloya cok takılmamak lazım.