karsiyakalianne hulyaaa-123 bende var, bir önceki gelişinde almıştım, 5 aydır kullanıyorum cok memnunum…
DaisyMom hulyaaa-123 insAllah canim.Aslinda cok kararsizim lazim olurmu konusunda.Bebegim daha 2 aylik ve 5 dk birakip ayrilamiyorum yanindan uyumadigi icin.ilerde uykulari duzene girerse lazim olur mu diye kararsizim.
Morfrenk hulyaaa-123 bozuldu 1.5 ayda valla. Xioami 360 derece güvenlik kamerası var biraz kiwiden daha fazla fiyatı ama en azından memnun kalırsın