Zeynoocan 3 ay olmak üzere doğum yapalı . kan ilacıma son verdim . az az dökülüyordu saçım ama son günlerde çok fazla dökülüyor , normal mi ? Aynı sorunu yaşayan var mı
Dorukege33 Hamılelıkten beri şampuanımın içine 1 er tüp bepanten, evıgen , bemıks ampullerler kırıp atıyorum hıc dökülme yaşamadım çok şükür bebegım suan 2 aylık
Zeynoocan Dorukege33 hamileyken tam aksine çok canlı ve güzeldi dökülmüyordu. Şu anda bi işe yarar mı