Birdunyagezegen Merhba hanımlar çok iştahsız kızım şu son vakitlerde iyice iştahsızlasti sadece yoğurt yiyor başka hiç bide istemiyor.. iştah açıcı şurup varmış kullanan memnun kalan veya başka önerileriniz varmı?
[silindi] Birdunyagezegen doktorumuz bebeğime vitabiol vermişti baya faydasını gördüm. Şu an diş çıkarda döneminde ve iştahsız tekrar başladım yavaş yavaş düzelmeye başladı iştahı
[silindi] 3MelekAnnesi3 reçeteyle de alınıyor. Bu bizim ikinci alışımız ilkini 6 aylıkken reçeteyle almıştık. Şu an 9 aylık kendimiz gidip aldık eczaneden