hunilimomm frauy suan 22 aylık hala ayrı yıkıyorum hic bir yıkamam sanırım yaa zaten öyle aman aman kirli olmuyor 2 güne dağ gibi oluyor çamaşırı günde en az 3 defa üst değişiyor 😂
BeyzaLivaLeyla frauy 18 aylık hala ayrı yıkıyorum zaten en fazla 2 günde 1 makina çamaşırı çıkıyor günde sayısız üst değiştirmek zorunda kaldığım için
Snglklc frauy ben de herhalde en az 4-5 yaşına kadar ayrı yıkarım çünkü kullandığımız deterjan lar ağır gelebilir
balannesiii frauy 26 aylık hala ayrı yıkıyorum deterjanı verneli farklı hepte öyle yıkamayı düşünüyorum en güzeli🥰
Blablas 10 aylık bebeğim kirli sepeti bile ayrı ama herhalde yetisemedigim yerde bırakırım,olmasi gereken ne ki acaba 🤔
3MelekAnnesi3 frauy sanırım 2 3 yasına kadar ayrı yıkarım diye düşünüyorum bide bu virüs yüzünden esim dısarda calıstıggı için hiç beraber atmıyorum herkesin ki ni ayrı yıkıyorum
2bebelianne__ frauy 7 aylık hala ayrı yıkıyorum ve ütülüyorum önlüklerine kadar 2, 3 yaşına kdr da ayrı yıkarım