Nazlicann1993 bu kaygıyı yaşamakta sütü etkiler canım. Emzirirken acaba yettiyor mu doyuyor mu deme. Rahat bırak kendini. Yavruma bak okşa. Saçlarına dokun ellerine temas et. İyi düşünürsen iyiyi kötü düşünürsen kötüyü çağırırsin derler ya. Sende sütünün yettigini düşün ki beyine o sinyal gitsin. Bol su tüketimi, kafa rahatigi. Belki gazı geliyordur. Başka şekillerde emzirmeni tavsiye ederim. Ben rahat 2 ay kadar ayakta emzirdim. Nasıl rahat ediyorsa öyle yapıyordum. Gaz varsa ayakta sallanarak emzirmek iyi geliyor. Bir dene derim. Akşam azalması gayet normal. Çünkü vücudun yoruluyor artık. Sen takvilerde bulun dinlen stres yapma