Anadolu Selam kızlar 2. Ay aşısı olanlar tecrübe paylaşabilir mi yan etkileri nasıl oldu ne ilaç verdiniz falan
Nrcnn Anadolu ay dün biz olduk şükğr ateş olmadı ama oğlumun duymadığım sesini duydum çok canı yandı acıdı ağladı bir sürü huysuzdu