Arkadaşlar merhaba, yeni katıldım aranıza, geçtiğimiz cumartesi spinal anestezi ile sezaryen doğum yaptım, hamileliğim süresince hiç ödemim yoktu, hiç şişmedi ellerim ayaklarım ama şuan doğum sonrası dizden aşağısı davul gibi şişti.Ne yapayım sizce? Benimle aynı durumu yaşayan var mı aranızda