Eymenikooo 3aylık oğlum var 1 haftadır beni emmeyi tamamen bıraktı sağıp vermeye çalışıyorum ancak artık modum düşüyor sütüm 20 cc ancak çıkıyor ve vakit yetmiyor..Yani artık sadece mama ile besleniyor.2 saatte bir 90 cc veriyoruz ama sanki yetmiyor gibi geliyor..Bizimle aynı durumda olan var mı ? Sizler kaç saatte bir kaç cc mama veriyorsunuz acaba..
annecik344 Eymenikooo 3 saatten daha sık besleyince gaz birikimi oluyormuş bebekte. Bende Tamamen mama veriyorum oğlum 3 aylık. 3 saatte bir 120 cc veriyorum eğer uyursa 4 saatte yine 120 cc
Nagehanaliasaf Eymenikooo benim oğlumda 4 aylık ve her beslemede sadece mama alıyor ama 100 ml içiyor en fazla kabız olmasın diyorsan günde sabah akşam birer çay kaşığı zeytinyağı içir bi zararı olmaz
babyboydoruk Eymenikooo çok az bence yetmez bu bebekten bebeğe farklı tabikide ama az bence bebeğinizin kilosu kaç ?
TgcDvc Eymenikooo benım oğlum 6 aylık 165 cc yiyor 3 aylık bebek için normal bence o dönem 75 90 cc arası yiyordu 3 saatte bir ama her bebek farklı eger arttırcaksanız 15 cc olarak arttırın birden fazla gelip kusmasın
Burcuk Benim kızım 3 buçuk aylık ben 3 saat arayla 120 CC veriyorum bazen içine bir tane cici bebe koyuyorum cici bebe koyarsaniz biraz zeytin yağı ekleyin kabızlık sıkıntısı olmaz
Hanne1910 Burcuk mamanın içine mi cici bebe 3 aylık bebekte hemde yapmayın gözünü sevim onun daha migdesi bağırsakları ne yanı cici bebe yesin
yigitanasi Facebook’ta emzirme akademisi diye bir grup var eklenip en azından postları bir okuyun derim ben. Doğumdan sonra sıkıntılı bir süreç oldu sezaryen dikişlerim açıldı vs. Bir süre emziremedim 10 gün kadar sadece mama aldı, profesyonel şekilde sağamadım sütümü o da azalmaya başladı, sonra bu gruptan yardım aldım şimdi sadece anne sütü alıyor, bir damlası bile fayda faydadır diye düşünüyorum. Belki size de faydası dokunur. Cici bebe için de çok erken değil mi 3,5 ay? Formül mama zaten ilaç gibidir saatli ve ölçülü verilmesi gerekir. Ekstra bisküvi şeker yüklemesi olmuyor mu?
babyboydoruk Eymenikooo bence bu kiloya göre az sanki benim oğlumda 3aylıkken 7500gr idi ve 180cc içiyordu 3saatte bi
Cagla Eymenikooo 90 az cnm ben 1 aylkken 90 veriyodum. Benmkide 3 aylik 120 iciyo ama hatta yetmiyo simdi 120 ml. 130 bazen 140 fln içiyor. Kutunun arkasnada bakarsan nekdr vermen gerektgi yazacaktr zaten. Yada doktoruna sorup kilosuna göre kac vermen gerektgni söyler
Eymenikooo Cagla Doktora sordum ama pek ilgili davranmadı doğrusu..Kutunun arkasına baktım tabii ama 100 verince kusuyor sanırım 2 saat değil 3 saatte bir beslemem lazım..Belki yeterince acıkmadığı içinde kısuyordur.. Bi denicem teşekkürler.
Elissaaaaaa Eymenikooo biz en başından mama ile beesleniyoeız şu an 3 aylık 3 saatte bir 120 cc içiyor
Cagla Eymenikooo a evet cnm bide mama ilac gbidir yani saatinde vermen lazm minimum 2 bucuk saatte bi vermek lazm sonra ağır gelir bebeğe. 3-4 saatte bi 120 ver sen ictigini içsin icmedgi kalsin. Doydugunu anliyor zaten artik
seldazen İki saat az sanki 3 saatte bir vermelisin yani benim doktorum öyle söylemişti mamanın sindirimi anne sütüne göre daha zor olduğu için ve cicibebe neden veriyorsunuz ki zaten mamalar yeterince tatlı ve kilo aldırıcı Ve bende üç aylıkken 90 cc veriyordum tabi bebekten bebeğe değişebilir
Momzone Eymenikooo benmki 2.5 aylık. En basından beri sütüm az 30 cc hep. Bazen emiyor bazen emmiyor. Emmediginde sagip iciriyorum sütüm bitmesin az da olsa devam etsin diye. 3 saatte bir 100 cc falan yapip veriyorum bitiriyor benmki