Benimde 35 haftalık doğdu 20 gün küvezde kaldı dün çıktı. İlk üç gün sütün katı ve sarı geleceği için makina sağım yapıyor ama çok can yakıyor ben o yüzden elimle sağım yaptım video izleyip bilgi edinebilirsin. 3 günden sonra makinayla sağdım saklama poşetlerine koydum. Allah yardımcınız olsun tez zamanda kavuşun inşallah bebeğinize