Kızlar pazartesi günü kayın babam gile gittim eltim bı haftadır rahatsızdı oda onlara yakın oturuyor test yapmış negatif çıkmıştı neyse eltimin eşi geldi ve 4aylik oğlumu kucağına aldı sevdi öptü şimdi ben nasıl diyeyim öpme onun çocukları da hastaydı bı tanesi de oradaydı grip deyip duruyorlar di pazartesi akşamı eltim yine hastaneye gitmiş test yapmışlar dün gece belli olmuş ki pozitif simdi ben kafamı nerelere vurayım sizce bize geçmişse kaç güne belli olur ya bugün 3. Gün bı belirti yok ikimiz dede eşimi aradım bak dedim öpme desek bız kötü olacağız eşi korona olmuş grip deyip geçtiler rabbim bildiği gibi yapsın böyle bı dönemde bari çocukları sapır supur opmeselr geberecekelr