Tecrübeli anneler yardımınıza ihtiyacım var. Kızım 3 ay 19 günlük. İlk zamanlar biberondu silikon uçtu bi sürü macera yaşadık kilo alımı çok azdı çok uğraştım en sonunda emzirme danışmanıyla çözdük sıkıntılarımızı ancak 20 gündür normal insanlar gibi sağmadan zorlanmadan emzirebiliyorum. Ama hala o “ay aman emzirmek çok güzel” dedikleri kısma gelemedim. Hatta baştan beri varsı ama normal emzirme düzenine geçince düzeleceğini umduğum şikayetlerim var hala. Çok sağmaktan yara olmuştu meme uçlarım lansinoh, madecassol ve zeytinyağı denedim ama emzirmeye başladığımda ilk 5 dk süren sızıyı geçirmedim. Çırpınıyorum resmen ses de çıkartıp bebeğimi ürkütmekten korkuyorum. Bu normal olamaz dimi? Bi de, emzirmediğim zamanlarda özellikle emzirmeden 1.5 - 2 saat sonra 2 mememde de hem uçlarda hem içinde iğne batar gibi sızlıyo çok acıyo canım. Bu da normal değil gibi geliyo bana? Bi yol gösterin, bi akıl verin lütfen. Çok yoruldum her 2 - 3 saatte bi sanki işkenceymiş gibi bebeğimi emzirmeye uğraşmaktan😪