Benim bebeğimde de var aynı sorun 7 haftalığız bizde mide kapakçıkları tam gelişmemiş olduğu için kusarken burnundan da geliyor reflüden dolayı oluyormuş büyüdükçe azalıyor ilk zamanlar daha çok sık oluyordu ama şimdi çok nadir oluyor korkma ama için rahat etsin die doktoruyla konuş istersen 😊