Tuagc merhaba, teşekkür ederim şuan negatif çıktım ama atnı evdeyiz ayrı odalarda olsakta risk var korkuyorum bebeğime geçer diye bende bolca emzirmek istiyorum ama bebeğim 3 dk emiyır bırakıyor çok iştahsız hep böyleydi arada düzelir gibi oluyor dünyalar benim oluyor sonra yinr aynı oda ayrı yıpratıyır zaten bugün sürekli meme teklif ediyorum anca uyucakta çaktırmadan vericem ama onu bile anlıyor emzikle memeyş ayırt edip uyanıyor napıcam bilmiyorum