heyymomm kızlar evde neler yapıyorsunuz? bebeğim 50 günlük, çalışmıyorum. ailem/akrabalarım/arkadaşlarım hepsi uzak. eşim de işi dolayısıyla geç geliyor çoğu zaman. akşama kadar patlıyorum evde çevremde yürüyerek gidebileceğim bir sahil de yok minibüse binmem gerekiyor illa🤦🏻♀️ koca gün evde ne yapıyorsunuz nasıl vakit geçiriyorsunuz çok merak ediyorum kafayı yicem yalnızlıktan taktik verin🤓
PervinY heyymomm Temizlik ve yemek hariç vakit bulunca uyuyorum ve bol bol kitap okuyorum ha birde dizi izliyorum 😁
Mom0870 heyymomm Yemek, temizlik, vakit buldukça kitap okuma, örgü, resim derken zaman geçiyor. Henüz bebeğin çok küçük hele bir koşturmaya başlasın ayaklarını uzatıp TV seyretmek nedir unutacaksın 😊🥰🙈
Unknown heyymomm Ev işleri ve oğlumla ilgilenme haricinde kendime ayırabildiğim tek zamanda dizi izliyorum. Kitap okumayı çok seviyorum ama tembellik ediyorum sanırım. 🥱
heyymomm PervinY ben de sürekli uyur oldum uyumaktan aptallaşıcam artık o derece uyuyorum😄bir de yavaş yavaş havalar düzeliyor ya ondan herhalde evde duvarlar üstüme geliyor hiçbir şey yapmak gelmiyor içimden
Arifenaz heyymomm ahh keşke bende uyuyabilsem 52 günlük bebegim canıma okuyor uyku düzeni yok kolik çok özendim şuan size
PervinY heyymomm Biz havalar iyi olunca dışarı çıkıyoruz iyi geliyor hem bana hem oğluma açık hava 😌 sürekli 4 duvar arasında oturmak çok zor.
heyymomm Mom0870 hahah herkes böyle diyor o zaman da nasıl kendime vakit ayırabilirim diye post açarım artık 🙈😄
Gunes_kiz heyymomm sabah kalkıyım oğlanın altını alayım, doyurayım diyene kadar 11 oluyor. Sağı solu topla evi süpür et 12 buçuk. 1 de öğle uykusu var oğlumun onu uyutuyorum. Kalan işleri yapıyorum. Akşam yemeği telaşesi geliyor. Ne yapsam diye düşünmek zaten Bi zulüm. Yemeği kadar verip hazırla. Oldu mu sana akşam. 5 buçuk 6 da evde zaten eşim. Böyle benim günüm.
heyymomm Gunes_kiz eşiniz ne güzel erken geliyormuş benim eşim 9 dan önce gelemiyor o yüzden de çok sıkılıyorum sanırım en büyük nedeni bu 🤦🏻♀️
Kocayanakannesi25 Gunes_kiz benimkinin aynisi uyku saatleri bile ayni ogluslarin hic vakit kalmiyo buraya zar zor giriyom vallahi simdi marketten geldik birsuru is cikti yine hangibiryle ugrascam ne zaman dinlencem assla bilmiyorum 😂
Unknown heyymomm Bitmiyor valla o kadar çok izleyecek var ki.. Oğlum uyudukça kar sayıyorum izlediğimi. 😬
Gunes_kiz heyymomm büyük ihtimal ondan sıkılırsın canım. Orda hiç arkadaşın filan yok mu, sohbet edebileceğin ha da ne bilen çocuğu parka filan indirince iki çit lafın belini kırabileceğin.
Melteminprensesi heyymomm biri 2 yaşında biri 1 aylık iki çocukla evde sıkılacak zaman bulamıyorum valla çok şanslısın 😉 sadece kızm çok sıkılıyor ona üzülüyorum bebek daha çok küçük bi yere gidemiyoruz havada daha tam düzelmedi parka da çıkaramıyorum
PortakalliKahve heyymomm temizlik, yemek, kitap okurum bazen, film izlerim, görüntülü konuşurum ailemle. Ki bebek büyüyünce vakit bulmak zor oluyor 😊
Kocayanakannesi25 heyymomm bebek yemek temizlik …. bebebk yemekk temizlik… bebek yemek temizlikkkk… =Bunalimmm .. ailem cok yakinlar da korona oldular allaha sulur atlattilar ama uzunbsure daha gidemem iyce toparlansnlar .allaha sukur ust komsun var ida hamile cok dikkat ediyor bi o bi ben gorusuyoruz evlermzde yada disari cikuyoruz