3subat Bebeğim böyle yapalı 2.ci oluyor normal uyuyorken bakıyorum içleniyor böyle sanki biri dövmüşte öyle ağlıyo acaba rüya mı görüyor yada bir yerimi ağırıyor anlayamadım başına gelen varmı daha 2 aylık bu arada
Shaliya 3subat benım kızımda 2 aylıkken hep oluyordu canım normal dir büyük ihtimal 😅 çünkü bi post daha açılmıştı bu konuda oradakiler normal dıyorlardı
Elif-ikra 3subat evet benim bebeğimde de oluyodu 4. Aylık olcaz gecti şükür doktora sormustum normal dedi uykuda aglıyo gibiydi
Minitontik 3subat benim oğlum 12 günlük bizde de var aynı durum. Bazen içerleniyor dudağını büzüyor hafif ses çıkarıyor. Bazen de kahkaha atıyor resmen