maggie Merhaba 4.aydan sonra anne sütünün kalitesi düştüğü söyleniyor acaba siz kaç ay emzirdiniz ve kaç ay mutlaka emmesi gerekiyor bebeklerin? Kritik ay ne zaman yani illa ki 2 yaşına kadar emmek zorunda mı?
minikbaykus maggie şu an 13 buçuk aylık. Hâlâ emiyor canım. İki yaşına kadar düşünüyorum ama bir taraftan da antidepresan kullanmam gerekiyor. Biraz ek gıdaya yonelsin iştahı açılsın hemen kesicem. Mutlu anne mutlu bebek çünkü
Ecmsd maggie 20 ay emzirdim. Daha giderdik ama bebeğim vucüdümda ki tüm magnezyumu ve vitamini almış çok güçsüz düşmüştüm ve bırakmak zorunda kaldım
Mom022 maggie 1 yaşına kadar ana besin anne sütü ya da mamadır. Ben 18. ayda kendi istegimle emzirmeyi kestim.
Aysnndoruk 6 ay kritik zaman diye biliyorum ama emiyorsa 2 yasa kadar emzirmek en dogru olani normalde 6.aydan sonra kalitesi dusuyormus eger yanlis biliyorsam yinede dogru bilgi icin bekliyelim
maggie minikbaykus tabiki öyle ben doğum yaptığımdan beri emzirmek mama vermek benim için em zor süreçti beslenme. 2 ay sonra ek gıdaya geçeceğiz ben de tamamen memeyi bıraktırmam ama bilemiyorum neler olur
_tospikannesi maggie canım biyerde okumustum ne kadar dogru bilmiyorum ama süt oldugu sürece kız cocukları 18 erkekleri 24 aya kadar emzirebilirmişiz
Mdhaaa maggie 23 aylık hala emziriyorum nasıl bırakacak onu düşünüyorum. Beni görünce emiş diyor direk 😅
bitterikolata maggie 22 aylık emiyor hala. 4. Aydan sonra kalitesi düşüyor diye kim demişse halt etmiş bi de besin değeri falan kalmadı diyorlar nereden çıkıyorsa 🤣 dünya sağlık örgütü iki yıl diyordu pandemiden dolayı üç yaş diyorlar bağışıklık sağladığı için
17112020 Ikisini de 2 yasa kadar emzirdim…3 çocuğum henuz 4 aylik onu da oyle düşünüyorum kismet olursa..en dogrusu bu
EsraMira maggie Altı ay kritik diye biliyorum doktorlar iki yaşa kadar öneriyor 21 aylık hala emiyor.🐣
Esma4682_Annesi maggie oğlum 2 yaşına kadar emzirdim dahada emerdi hamile kalınc biriktirdim daha nereye kadar emsin demi ama😀
Demirac19 maggie ilk 4 bebeğin bağışıklık sistemi için çok önemli, ilk 6 ay emzirilmeli mümkünse, doktorlar 2 yaşına kadar öneriyor, ben ilk bebeğimi 18 ay emzirdim
NurrC maggie 16 aylığız tam gaz devam yaş sınırlaması olduğunu düşünmüyorum. Kalitesinin düştüğünü de. İhtiyacına göre anne sütü değişir ama kalitesizleşmez. Emdiği sürece yetişkinlerden bile daha fazla bağışıklığı olur. Kesmeye çalışmayın. İçebildiği damlasına kadar içirin
maggie NurrC başından beri benşm çok sütüm olmadı mama takviyesi verdim hep bu süreç beni çok yıprattı psikolojik olarak
sufflee maggie sütün kalitesi sağlıklı beslendiğiniz sürece düşmez sadece bebek büyüdüğü için migdeside onla beraber büyüdüğü için yetmez ona artık. Kritik dönem 6 aydır sonra ek gıda ile desteklenir. Doktor harici bir durum demedikce annede bebekte istekliyse istediği kadar emzirebilir 2 yaş normal olandır ama 2.5-3 yaşına kadar emzirende var o kişiye bağlı