Oğlum 2.ayına girdi bugün aşılanını yaptırdım koldan vurdukları verem aşısı yakar sulanır iyileşir zamanla dediler.Eve geldiğimizde keyfi yerindeydi meme emip uyudu uyandığında çok ağladı yarım saat boyunca susmadı doğduğundan bu yana ilk defa böyle ağladı aşı sonrası olur dediler ama çok korktum onun rahatlaması için ne önerirsiniz kucağımızda gezdirdik babasıyla o ağlarken en son omzumda uyuya kaldı ne kadar sürüyor bu durum 😔