Eymeninannesii35 5 ay çektik. Yaz gelıyor diye sıfıra vurduk bu ay. Banyo sırasında önceden yağlıyorum derisinden daha rahat ayrıldı konakları , saç olmayınca. Şimdi cok fark etti bitti diyebilirim☺️ Ama sakın sert olarak kafasından cıkarmaya calısmayın, kendi haline bırakın kabukları, yanlış anlasılmasın önerim.