Prenses-annesi1 benm 4. Aydan sonra çok fena dökülmeye başladı. Bioblas siyah sarımsaklı şampuan aldım bide sağlık ocağından karışım yazdırdım vitamin falan var içinde. Şurup şişesine koyuyorlar onu haftada 2 kere falan saç diplerine masaj yaparak sürüyorum ne kadar çok kalsa iyi bir kaç saat sonra yıkıyorum yumusacikta oluyor ve ciddi azaldı dökülme. Yoksa duşta ayri tararken ayri dokuluyordu 🙄