Kuzeyin_annesi0 Merhaba hanımlar bebeğim 4 ay 15 günlük gündüz uykusu olsun gece uykusu olsun ağlıyor hıçkırarak, bağıra bağıra değil ama sebebi ne olabilir bilginiz var ise yardımcı olabilirmisiniz?
_ulku_3558 Kuzeyin_annesi0anlik inilti gibi birseyse benim kizimda yapiyor arada ruya goruyor olabilir yada anlik gaz sancisi gibi birseyde olabilir yani cok onemli birsey oldugunu sanmiyorum kizim bazen kalkar konuşur geri uyur bazen guler takip edin durumunu yinede ama normal diye dusunuyorum 🙂
Kuzeyin_annesi0 Naciyedinc tedirgin oluyorum ilk bebeğim acaba birşey varda ben mi anlamıyorum diye kendimi yiyorum sürekli 😭