oldugrs1 evet geçti bizim çok şükür. Ben demir ilacı olduğunu düşünmüyorum bizimkinin, demire 4 aylıkken basladik 10 aylık şuan ilk defa oldu böyle demir ilacindan olsa o kadar ay kullandım önceden olurdu. Ben calgel diş jeli kullandım ondan olduğunu düşünüyorum. Bişey okumuştum bazı çocuklarda ağzında morluk oluyomus bu jelin içinde ki bi madde yüzünden sanırım bizimkine de o dokundu. Siz de kullanıyorsanız belki o yapmıştır.